DOOR

世界中の面白い!刺さる!ハッとする!動画たち。

他力本願のお手本

世界的運送会社DHLのまさかの広告作戦。企業にとって広告費はかなりのコストになるにもかかわらず、強力なライバル会社の存在のためにやらざるを得ないという状況です。だから強力なライバル会社に協力してもらいました笑。温度変化する塗料を使い、ライバル会社にDHLのPRをしてもらっています。怒られなかったのかな?笑


Trojan Mailing - YouTube

 Offbeat ad of DHL.The advertising expenses are so costly for those company but if  they don't do it, loose their costomers by powerful competitors. So why don't DHL let them cooperate for advertising of DHL? It was really nice idea and some company got a angry.  

≪参考≫

Misleading Delivery Publicity Stunts : DHL Trojan Mailing